Een module op maat. Dat had Happy Carwash nodig. Klanten moeten namelijk contant, met de pinpas én met fysieke en digitale waspassen kunnen betalen. De waspassen kunnen zij zelf online opwaarderen. Martijn: “Bij mijn vorige systeem waren de mogelijkheden minimaal. Een transactie met kentekennotitie via de waspas was bijvoorbeeld niet mogelijk. Via een kennis kwam ik uiteindelijk bij Mijnepay terecht.” Dat voelt als een verademing, legt Martijn uit. “Zij weten met kundige IT’ers direct ideeën te verwezenlijken.”
Er wordt een systeem gebouwd waarmee klanten eenvoudig hun waspas kunnen opwaarderen. “Eerder had ik daarvoor een app, maar Mijnepay heeft dat omgezet naar een webpagina. Dat scheelt mij enorm veel kosten en het is voor klanten net zo makkelijk.”
Meedenken met de klant
Dat Mijnepay.nl écht meedenkt, merkt Martijn al snel. “Drie klanten bij ons hebben dezelfde achternaam en ook nog hetzelfde beroep. In het verleden ontstonden daardoor af en toe verkeerde boekingen. Mijnepay koppelde de pasjes aan de eigenaar. Medewerkers hoeven nu niet meer op naam te zoeken, daardoor is het minder foutgevoelig. Daarnaast is het voor de klant een stuk transparanter, zij kunnen online namelijk alle transacties terugzien.”
Kassasysteem dat meebeweegt
Het belangrijkste voor Happy Carwash is dat de systemen werken. In alle omstandigheden. En dat lukt. “Alles wordt netjes opgepakt, er wordt meegedacht over oplossingen.” Bij Happy Carwash wordt er gewerkt met bonussen. Als een klant zijn waspas opwaardeert met bijvoorbeeld 250 euro, krijgt hij 50 euro bonus cadeau. “Als dat op de achtergrond niet goed verwerkt wordt, dan betaal ik ook belasting over de bonussen. Dat is bij eerdere systemen wel eens misgegaan.”

Meer grip dankzij dashboard
Mijnepay heeft ervoor gezorgd dat het systeem is gekoppeld aan het boekhoudprogramma. Hierdoor krijgt Martijn live inzicht in hoe hij ervoor staat. “Ik hoef niet meer op de boekhouder te wachten, dankzij het dashboard heb ik veel meer grip op de omzet. Ik zie tendensen sneller en kan daar de inzet van personeel op aanpassen. Ook zie ik snel hoeveel producten ik verkoop en kan ik bijvoorbeeld eerder beslissen om een pallet van iets te kopen in plaats van losse producten. Eerder was het meer ondernemen op gevoel, nu baseer ik het echt op data.”
Omzet gestegen
En er bleek nog meer mogelijk. “Zelfs de koppeling met de wasboxen werd moeiteloos geregeld. Het werkt eenvoudig, foutloos en is door iedereen te begrijpen. Klanten hoeven alleen maar op + of – te drukken om het bedrag te kiezen, ze kunnen vervolgens betalen met pinpas of waspas of via een QR-code met hun telefoon. Dit systeem heeft er zelfs voor gezorgd dat mijn omzet aanzienlijk is gestegen.”

Snel geregeld tegen eerlijke prijzen
Wat Martijn het meest waardeert? De snelheid en de flexibiliteit. “Problemen worden direct opgelost, sommige aanpassingen waren zelfs al binnen een uur geregeld. Er wordt écht met je meegedacht en ze zeggen niet snel ‘nee’. Daarbij komt nog dat ze heel reëel zijn qua prijs. Bij een andere partij was ik zeker het dubbele kwijt geweest.”
Weten wat Mijnepay voor jou kan regelen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.